Menü

  • Çaydanlık Fokurdarken
  • Çay Deneyimleri
  • Ne İçsek
  • Ne Yesek
  • Pratik Bilgiler
  • Alışveriş
  • DIY
  • Çaylı Resimler
  • Asli The Teapot
  • 6 Ağustos 2012 Pazartesi

    İlginç çay bardakları ve bay demlik


    Bu ilginç tasarım sayesinde çay keyfinize eğlence katabilirsiniz. "Bay Demlik" adı verilen aletin silikondan yapılmış pantolon kısmına çayı yerleştirip kollarından bardağa asmanız yeterli.

    birkaç bardak tasarımı daha..ama yukarıdaki benim favorim..çok tatlı:)










    2 yorum:

    1. yaaa bey demlikten cok aradım ama bulmadım hiç :( satısını yapan bildiğiniz bir yer var mı acaba. sevgiler.
      http://burcininhayaladasi.blogspot.com/

      YanıtlaSil
    2. merhaba cnm..hangi demliği kastettiğini anlamadım..ben bazı ürünleri tedarik edebiliyorum ama bu gönderidekiler hep bardak..ilk olanı mı soyluyorsun?

      YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...