Menü

  • Çaydanlık Fokurdarken
  • Çay Deneyimleri
  • Ne İçsek
  • Ne Yesek
  • Pratik Bilgiler
  • Alışveriş
  • DIY
  • Çaylı Resimler
  • Asli The Teapot
  • 30 Mart 2011 Çarşamba

    Charlie ve Çay Faktorim.. episode 1.


    ...ve birden büyük devasa bir demlikle karşılaşıyorum. Geminin bacasından tüten duman gibi buharı çıkarken bir de kendini ispatlamak istercesine-"benim vapurdan geri kalır yanım yok" - deme cesaretini gösterip bağırta bağırta tüttürmeye devam ediyor dumanını...

    üzerine yağan küçük çiçekler baharın habercisi... badem, erik ve kayısı ağaçları var etrafta... beyaz ve pembe çiçeklerini yağdırıyorlar üzerimize...

    O sırada demlik şapkasını kaldırıyor ve
    -düdüüüüt

    diyor. Ben de kendi şapkamı çıkarıp önünde reverans yapıyorum ve,

    - Ne güzel ötüyorsunuz, acaba içinizde ne çayı var?

    diye soruyorum.

    Neden sonra demliğin kapağı yavaşça açılıyor ve karamel ve çikolata kokusu her yeri sarıveriyor.. İçeriden "Hatter" kılığında bir Willy Wonka Johhny Depp fırlayıveriyor.. Elinde  çabuk hareketlerle döndürdüğü asası, başında kırmızı kuşağı yerlere kadar uzanan şapkası...


    -Buyrun, ne içerdiniz? Çikolatayı kendi fabrikamda, kendi ellerimle yaptım sizin için ve o kokusunu aldığınız karamelin yapımında 200 küçük cüce çalıştı.. Biraz badem biraz da erik çiçeği var içinde, kayısı kurusu, gül yaprağı...

    -ohhh, mis gibi kokuyor...Bir fincan alabilir miyim o halde Bay Depp?

    -voila! afiyet olsun;)

    ...to be continued..

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...